loading...
مجله ماشین ایران کارز
vahid بازدید : 180 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

من امروز تصمیم گرفتم که درباره ویتارایی که خودم داشتم صحبت کنم.موتور ماشینی که صحبت میکنم ۲.۴ است.

ویتارا خودرویی ژاپنی است که حدود۵الی۶ سال است وارد ایران شده

اوایل قیمت ان حدود ۳۵الی۴۰بود اما طی مرور زمان به دلیل افزایش تحریم ها علیه ایران قیمت ان حدود ۱۱۰الی۱۲۰ شد.

خوب حالا به تجربه ای که خودم  با ماشینم داشتم براتون صحبت میکنم هنگام ورود به ماشین احساس خوبی به شما دست میدهد زیرا طراحی داخل ان در سطح خوبی قرار دارد اما مواد بکار رفته در ان در سطح متوسطی قرار دارد که برای خودرویی با این قیمت اصلا مناسب نیست.خوب حالا به رانندگی با ان میپردازیم.هنگام استارت خوردن ماشین احساس خوبی به شما دست میدهد ولی هنگام روشن شدن موتور صدا کمی به داخل می اید که کمی ازار دهنده است هنگام حرکت از سرعت ۰تا۶۰ دارای شتاب خوبی است اما از ۶۰ به بالا کندی احساس میشود.سیستم تعلیق کمی خشک است ولی ازار دهنده نیست جنس قطعات ان خیلی خوب است من حدود ۵ماه این ماشینو داشتم ولی فقط یه بار بردمش تعمیرگاه که اونم فقط واسه لنتاش بود واقعا جنس قطعاتش عالی بود خوب بگزریم عملکرد گیربکس در سطح متوسطی قرار دارد وماشین هندلینگ بالایی دارد صدای اطراف و موتور کمی به داخل می اید که برای ماشینی با این قیمت ازار دهنده است.

در کل ماشین متوسطی است ولی نمیتوان گفت ارزش پولی را که میدهید دارد شاید اگر قیمت ان حدود ۵۰ تا۵۵ میلیون بود ارزشش رو داشت.

هرگونه یادداشت برداری از این مطلب بدون ذکر منبع حرام است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 18,806